شروعی تازه برای شبکه ملی در ادامه مسیر تعامل و همگرایی (آغاز به کار رضا درمان)

آغاز به کار رضا درمان به عنوان مدیر عامل جدید شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه همراه با تجلیل از تلاش پیوسته فیروزه صابر به عنوان مدیر عامل قبلی شبکه

روابط عمومی شبکه: جلسه هیات مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه روز دوشنبه مورخ ۳ شهریور ماه ۱۳۹۹ با مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شبکه ملی (رضا درمان) با حضور اعضاء قبلی و جدید هیأت مدیره برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی اصغر خامنوی ریاست محترم هیات مدیره شبکه از فیروزه صابر در تاسیس و راهبری شبکه و تلاش ارزشمندش در طول این مدت تجلیل و از رضا درمان به عنوان مدیرعامل جدید شبکه برای پذیرش داوطلبانه این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

خامنوی در ادامه با اشاره به عملکرد شبکه ملی تا کنون و زحمات هیات موسس، هیات مدیره قبلی و عوامل اجرائی از ابتدا تا کنون، از تلاش هیات مدیره قبلی در شکل‌گیری و انسجام‌بخشی به شبکه ملی سپاسگزاری کرد.

رئیس هیات مدیره شبکه ملی این تغییرات را پایان کار فعالیت‌ آنها ندانست و هم‌گرائی و هم‌افزائی موجود میان طرفین را از ابتدا تاکنون از رمزهای موفقیت شبکه ملی در طی این سالها دانست و خاطرنشان کرد مطمئنأ با ورود افکار و ایده‌های جدید، اهداف و ماموریت‌های شبکه در دامنه وسیعتر و با اثرگذاری اجتماعی عمیق‌تری تحقق خواهند یافت.

در ادامه جلسه رضا درمان مدیرعامل جدید شبکه ملی نیز ضمن تشکر از زحمات فیروزه صابر و هیات مدیره قبلی طی سال‌های اخیر، این نوع تغییرات را در ساختارهای سازمانی حرکتی رو به جلو خواند و از برنامه‌ها و استراتژی‌های خود در سال مالی جدید گفت.

ایشان برنامه خود را در سال مالی جدید در چهار حوزه توسعه ظرفیت و توانمندسازی، فرهنگ‌سازی، بسترسازی قوانین و مقررات و ارائه سایر خدمات به سمن‌ها تقسیم بندی کرد.

اعضاء هیات مدیره در پایان به بررسی برنامه پیشنهادی پرداخته و ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خود، کلیات طرح را مورد تائید قرار داده و مقرر گردید تا در جلسه آینده جزئیات برنامه و رویه و روال تحقق آن به هیات مدیره ارائه شود.

درمان مدیر عامل سابق جامعه یاوری فرهنگی، عضو قبلی هیات مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری، مدرس و مولف کتاب جمع‌سپاری است.

شروعی تازه برای شبکه ملی موسسات نیکوکاری در ادامه مسیر تعامل و همگرایی آغاز به کار رضا درمان